از همه جا

من الان ماندگارم یا یادگار؟

اگه یه روز بیای مدرسه و ببینی من نیستم و روزای بعدش هم نباشم و بعد بفهمی مردم یا در

حال مرگم واکنشت چیه؟

اگه مردم چند سال دیگه یادم می کنی؟

 

جمله ای که اون موقع میگی چیه؟

 

صادق باش و با احساساتت جواب نده 



نظرات شما عزیزان:

آتـریسـا
ساعت20:42---14 اسفند 1394
خدا نکنه

نگان
ساعت17:43---3 اسفند 1394
ببین الان به ظاهر ماندگار اما در حقیقت چند سال دیگه مثل همه دوستا توهم میشی یادگار!!!
خب معلومه خیلی ناراحت میشم بعد اینقدرررر درس میخونم تا دکر بشم تا ازمرگ عزیزان دیگران جلوگیری کنم (با اینکه حالم از پزشکی بهم میخوره) پس خواهشاااااااااااااا
نمیییرررررررررررر
وگرنه خودم میمام تو گووور آش بشیرت میدم

هر لحظه با دیدن نشانی حتی دور از تو مثل رنگ لباست
اول میگم دروووووووووووووووووووووووووووو وووووغ میگییییییییییییییییییییییییییی ییییییی
برو خودتو مسخره کن فاطم عمرا بمیره


علیرضا
ساعت22:33---30 بهمن 1394
خدانکنه

رها
ساعت20:21---28 بهمن 1394
تیداجونم جمله های احساسی قشنگیداری
بربش


ترگل
ساعت13:46---26 بهمن 1394
خدا لعنتت کنه که مردی

ریما
ساعت13:24---22 بهمن 1394
تازه شاید دیدی یه کتابی هم چاپ کردم درمورد تو بعد هر وقت بخونم یا ببینمش گریه میکنم....

ریما
ساعت13:22---22 بهمن 1394
هیچی گریه میکنم اول بعد هر وقت یاد اونروزا بیام هم گریه میکنم بعد هر وقت یاد بچه ها بیام یادت میکنم گریه میکنم بعد هر وقت با بچه ها هم حرف بزنم یاد تو میوفتم و گریه میکنم ........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









چهار شنبه 21 بهمن 1394 20:34 رها